Solutiile Geomant

Effortless Customer Interaction

Geomant este un lider în furnizarea de servicii de comunicare unificată și soluții software pentru contact center, fiind cunoscut în domeniu pentru oferirea soluțiilor adaptate în funcție de nevoile clientului. Cu peste 20 de ani de experiență în domeniu la nivel internațional și 10 ani de experiență pe piața locală, Geomant a crescut de la 4 persoane la peste 120 de persoane, la nivel global, în Marea Britanie, USA, Australia, Ungaria și România. Valoarea serviciilor este recunoscută și de către partenerii noștri, Geomant fiind Business Partner Avaya și membru al Avaya DevConnect, precum și partener Microsoft Gold Communications. Prim gama largă de produse proprii și servicii de implementare și configurare pentru Avaya și Microsoft UC, echipa Geomant oferă soluții software pentru toate nevoile unui departament de contact center. Indiferent de cât de complexe sau diverse sunt solicitările clientului, avem expertiza necesară pentru a livra o soluție inovativă la un standard calitativ înalt prin utilizare investițiilor realizate în infrastructura de comunicare deja existentă, oferind astfel oportunitatea unei interacțiuni cu clientul la cele mai înalte standarde.

Produse Geomant

Hosted Contact Expert

Geomant Contact Expert este o soluție completă omnichannel de contact center, disponibilă din cloudul Microsoft Azure, permițând utilizatorilor săi să o acceseze de oriunde. Gestionează toate canalele de comunicare (Voce, E-mail, Chat si Digital) într-o singură interfață, ușurând astfel munca angajaților. Folosind Contact Expert, operatorii sau angajații din departamentul relații clienți pot lucra și de acasă, oferind o experiență deosebită pentru clienți. Oferă rapoarte si statistici predefinite, permițând si crearea rapoartelor proprii. Se poate integra cu sistemele proprii, precum CRM sau ERP.

Timpul de implementare este scurt. Fiind din cloud nu necesită instalație de hardware și este scalabilă.

Buzzeasy Digital

Permite integrarea canalelor digitale in departamentul existent de relații clienți. Utilizând cele mai modern căi de comunicare din zilele noastre (Facebook Messenger, WhatsApp, Viber, Twitter DM) puteți primi si trimite mesaje clienților ușor pe aceste platforme.

Buzzeasy Chatbot

Soluția de chatbot de la Geomant permite automatizarea interacțiunilor repetitive, des întâlnite în departamentul de relații clienți. Astfel, eliberează timp prețios agenților pentru rezolvarea cazurilor mai complexe. Se poate integra cu sistemele propria ale unei companii (ERP, CRM Ticketing,etc), pentru a oferi instant informațiile cerute de clienți.

Buzzeasy Callback

Oferă posibilitatea clienților dumneavoastră să fie sunați înapoi la o oră stabilită de ei, dacă timpul de așteptare este mare. Clientul este informat că timpul de așteptare al apelului pentru a fi preluat de un operator depășește un anumit interval de timp, iar pentru a nu fi nevoit să aștepte la telefon, îi este propusă soluția de a fi sunat înapoi cu ajutorul soluției Buzzeasy Callback. Clientul poate să își aleagă ora la care dorește să fie sunat de un operator prin două metode: prin telefon (folosind tastele telefonului) sau on-line (după ce primește un SMS cu un link către formularul de call-back).

Geomant Wallboard

Puneți la dispoziția angajaților dumneavoastră cele mai importante informații despre activitatea call-centerului, atât istoric cât și în timp real. Astfel agenții pot gestiona mult mai eficient apelurile și implicit crește satisfacția clienților. Prin afișarea celor mai importante KPI-uri, puteți creste vânzările, satisfacția clienților, poate diminia costurile operaționale și crește implicarea și loialitatea angajaților. Informațiile se pot afișa pe ecrane mari sau pe desktopul agenților.

În cazul în care se lucrează de acasă sau de la distanță, oferim posibilitate fiecărui operator și angajat să aibă un wallboard într-o fereastră de browser, cu ajutorul căruia să fie la curent cu tot ce se întâmplă în activitatea call center-ului și al organizației din care face parte. Astfel oferim și managerilor posibilitatea de a informa uniform toți angajații și de a le verifica și îmbunătății performanța.

Urmărește-ne