JobRouter

Optimizarea operațiunilor interne și transformarea modelelor de business

JobRouter Group compania care dezvoltă platforma de digitizare a proceselor cu același nume și-a început activitatea în 1994 în Mannheim, Germania. La început compania s-a specializat pe proiecte comune cu SAP, ei fiind parteneri SAP o perioadă bună de timp înainte să-și dezvolte propria soluție.

În timp JobRouter s-a extins în tările din regiunea Germaniei, apoi Europa si SUA, având astăzi peste 800 de clienți (companii private, sector public, universități) la nivel internațional deserviți prin 5 sedii JobRouter (Mannheim, Londra, Varșovia, Casablanca, Istanbul)  și 150 de parteneri autorizați.

JobRouter este prezent în România din 2014 prin Distribuitorul Autorizat SC Beck et al Services SRL din Cluj-Napoca, precum și prin Partenerii Autorizați: Blade Solutions, MHSoftplatform, Neurotics Computing.

Platforma vine  în întampinarea nevoilor companiilor de a-și digitiza procesele interne, în special acele procese care nu sunt acoperite de aplicațiile clasice deja implementate de companii cum ar fi: ERP-uri, CRM-uri, sau alt gen de aplicații. Principiul de bază al funcționării modului de lucru digital în JobRouter este acela de a executa anumite sarcini de lucru în platformă, intr-un singur loc având acces la toate informațiile necesare, date, documente și cifre. JobRouter permite modelarea oricăror tipuri de procese și fluxuri interne de lucru, a unui număr nelimitat de procese, cu un număr de 300+ utilizatori folosind module deja existente în platformă. 

Dacă vorbim despre digitizarea companiilor JobRouter (Enterprise Digitisation) ajută pe două arii principale:

  • Optimizarea operațiunilor interne care duce la reduceri de costuri, creșterea eficienței și mărirea productivității
  • Transformarea modelelor de business care duce la dezvoltarea de produse noi, lansarea de noi servicii, creșterea vânzărilor, extinderea companiei

Funcționalitățile platformei JobRouter se bazează pe trei piloni de bază ai unui sistem centralizat la nivelul companiei: Procese, Documente și Date. Sistemul poate fi implemetat atât On-Premise cât și găzduit în Cloud Public sau Privat. 

JobRouter acoperă nevoile companiilor medii și mari care au o structură de angajați mai complexă, lucrează cu procese si proceduri, politica de licentiere fiind în funcție de numărul de procese care se dorește a fi digitizate. Voi enumera câteva din procesele automatizate în România prin JobRouter la peste 25 de clienți:

  • Achiziții
  • Vânzări
  • Bugete și cheltuieli
  • Deconturi și delegații
  • Construcții Proiecte Mari
  • Raportări amabalaje către autorități
  • Concedii
  • Optică medicală
  • Intervenții aparatură medicală
  • Organizare de evenimente
  • Registratură electronica
  • Măsurarea satisfacției clienților

Urmărește-ne