DocuWare

Digitizarea documentelor și a fluxurilor de documente din companii

Platforma DocuWare pentru digitizarea documentelor și a fluxurilor de documente din companii este prezentă pe piața din România din 2012 prin Partenerul Autorizat Beck et al Services din Cluj-Napoca. Anul trecut compania DocuWare GMBH producatorul soluției a fost preluat de catre RICOH COMPANY după 30 de ani de existența pe piața soluțiilor de document management.

DocuWare a devenit una dintre platformele ECM (Enterprise Content Management) lider global având la ora actuală peste 14.000 de clienți companii în 90 de tări prin intermediul a 600 de parteneri autorizați care vând, implementează și oferă support pentru acești clienți.

Unul dintre avantajele majore ale platformei este investiția in versiunea Cloud prin parteneriatul cu Microsoft Azure. Începand cu anul 2016 platforma DocuWare Cloud s-a dezvoltat constant atingând azi aproape 5.000 de clienți. Versiunea Docuware Cloud funcționează pe platforma Microsoft Azure, datele sunt stocate in Regiunea Europeana: Irlanda data center-ul principal iar back-upul se face în Olanda. Dcouware Cloud conține toate functionalitățile sistemului și este disponibil in 4 pachete:

  • DocuWare Cloud Base – pentru firme mici
  • DocuWare Cloud Professional – pentru firme medii
  • DocuWare Cloud Enterprise – pentru firme mari
  • DocuWare Cloud Large Enterprise – pentru firme mult mai mari

DocuWare se poate implementa și pe serverele Clientului (On-Premise) având o structură clasică de licențiere: Licență Server, Licențe client, Module aditionale.

Un aspect important pentru companiile mari si foarte mari, în funcție de strategia de digitalizare a documentelor adoptată se poate realiza în timp o arhitectură Hybrid DocuWare care să permit utilizarea fluxurilor de documente în DocuWare Cloud și apoi sincoronizarea arhivelor de documente electronice în DocuWare On-Premise.

Funcționalitățile platformei acoperă toate carcteristicile necesare unui system de document management pornind de la capacități de arhivare și indexare automatizată a documentelor, OCR (Optical Character Recognition), crearea de fluxuri de documente și integrarea cu sistemele utilizate în companii (enumăr aici principalele module de conectare: suita Microsoft Office, SAP, Sharepoint).

De asemenea DocuWare este disponibil pe orice device mobil prin aplicațiile DocuWare Mobile și Paperscan disponibile pe Android si iOS.

Sistemul este implementat în România la peste 10 companii din domenii cum ar fi: industria construcțiilor de mașini, industria lemnului, distribuție produse alimentare, IT, arhivare fizică și electroică, cabinet de contabilitate, camioane și service auto, producție carne și mezeluri, producție lactate.

 

Urmărește-ne