Prisma Platform

O platformă completă de project-management

Prisma oferă o platformă de comunicare internă inovatoare pentru firme mari și pentru intreprinderi mici și mijlocii. Conceptul a pornit de la doi inovatori din Târgu-Mureș, România. Doreau să creeze o platformă care are mai multe funcții decât Slack, dar este mai ușor utilizabil decât Monday. Așa s-a născut Prisma.

Prisma oferă toate funcțiile care sunt necesare pentru a derula un proiect reușit. Nucleul constă în proiecte și taskuri ale diferitelor proiecte. Fiecare task are echipa alocată. Aceste taskuri au și checklisturi prin care se poate urmări completarea lor și a proiectului. Managerul proiectului are posibiliatea de a crea checklisturi care ajută la organizarea sarcinilor între colegi. Cu ajutorul calendarului se pot organiza și meetinguri, iar prin funcția Discussions se pot discuta și cele mai mici amănunte legate de proiect.

Prisma Platform este încă în faza de dezvoltare și creștere. Cu fiecare update apare o funcție nouă, iar developerii sunt deschiși și asupra feedbackului firmelor înregistrate. 

Încearcă acum platforma gratuit.

Urmărește-ne