Astăzi este: 02.10.2023
Sistemul de pontaj și HR adaptat nevoilor companiei tale
Optimoo este un sistem complex pentru susținerea managementului resurselor umane, expert în gestionarea pontajelor, care facilitează digitalizarea proceselor de administrare a personalului. Este un serviciu de tip software creat pentru monitorizarea programului de lucru și susținerea proceselor de raportare. Utilizarea sistemului eliberează un timp considerabil pentru angajații departamentului de resurse umane, economisind astfel energie și bani pentru companie.
Sistemul are funcționalități multiple, care pot fi adaptate la nevoile fiecărei companii.
Dashboardul oferă o privire de ansamblu a situației la nivel de firmă sau departament. Dintr-o privire știi cine nu s-a prezentat la muncă sau a uitat să se ponteze, și cine este în delegație sau în concediu.
Cu orarul inteligent planificarea devine ușoară.
Fie ca este vorba de un orar flexibil, in 3 schimburi sau orice tip de orar neconvențional, Optimoo gaseste automat schimbul pe care a venit angajatul, dintr-o lista de orare predefinite. Astfel tu nu trebuie sa intervi dacă a făcut schimb de tură cu un coleg.
Ore suplimentare
Sistemul contorizează automat, după reguli prestabilite, acordarea orelor suplimentare pe categorii, sau permite aprobarea prealabilă sau ulterioară a acestora, cu scopul eliminării orelor suplimentare nejustificate. Poți seta reguli automate în gestionarea orelor suplimentare.
Concedii
Dacă te-ai săturat de urmărirea permanentă a concediilor, Optimoo o face în mod automat: gestionează atât cererile de concedii, cât și învoirile și delegațiile, care pot fi aprobate sau nu din sistem, sau de către șeful ierarhic.
Calendar
Funcția Calendar afișează situația curentă a fiecărui angajat, împărțind fiecare zi după orele lucrate, concedii sau întârzieri.
Buffer
Orele lipsă, întârzierile, învoirile, precum și orele suplimentare sunt acumulate într-un buffer, iar în funcție de politicile companiei, diferențele compensate la sfârșitul lunii se pot transfera total sau parțial în salarizare, sau reporta, cu un control total al responsabililor HR. Opțional, orele netransferate în salarizare pot fi eliberate ulterior ca zile/ore libere sau pot fi lăsate în buffer.
Rapoarte automate
Optimoo poate genera rapoarte personalizate, precum raportul ITM, cel de prezență, pontaj sau salarii. Iar dacă ai nevoie de alte rapoarte, ele pot fi personalizate după cerințele tale.
Otimoo Active - aplicația pe mobil
Optimoo este disponibil și ca aplicație pe telefonul mobil. Acest lucru face ca personalul autorizat să acceseze ușor și simplu dashboardul de prezență la nivel de firmă.
Angajații pot verifica statisticile privind concediile și orele lucrate, și se pot ponta direct de pe telefon cu poza și/sau locație GPS. App-ul Active permite angajaților să trimită cereri de concediu prin aplicație, care pot fi aprobate de managerul lor, tot în aplicație.
InfoChioșc
Terminalele InfoChioșc permit gestionarea în timp real a punctelor de lucru multiple, intrările și ieșirile personalului, înregistrarea pauzelor sau a concediilor. Angajații pot depune cereri de concediu simplu si rapid, pot verifica disponibilitatea zilelor libere și aprobările acestora. În cazul companiilor cu mai multe locații, Optimoo centralizează datele de la toate punctele de lucru, oferind informații detaliate, inclusiv despre performanță sau motivație.
Opțiunea multiuser
Optimoo permite mai multe nivele de acces la sistem, în funcție de structura ierarhică: angajați, șefi de tură, manageri etc. Nivelul de acces poate fi personalizat, astfel încât fiecare individ să poată accesa informațiile relevante pentru el.
Cu Optimoo vei avea acces la date esențiale despre nivelul de motivație din companie sau despre punctualitatea și consecvența angajaților fără a fi nevoie să fii expert în tehnologie și procesarea datelor.