- Astăzi este: 17.09.2024
Managementul patrimoniului si inventar eficient
MANAGEMENTUL PATRIMONIULUI ȘI INVENTAR EFICIENT CU OPTIMALL SMIS SOFTWARE
Optimall SMIS a fost creat pentru a ușura procesul de inventariere în companii, dar și pentru managementul și inventarierea patrimoniului în instituții publice. Soluția este adaptabilă pentru orice tip de organizație, iar aplicația de inventariere SMIS asigură integrarea cu ERP-ul existent. Soluția Optimall SMIS se interfațează cu peste 77 sisteme de gestiune ceea ce face posibilă sincronizarea tuturor datelor, dar poate funcționa și „stand-alone”.
Inventarierea patrimoniului în instituții publice, dar și inventarul în companii este esențial și trebuie realizat pentru a avea o evidență clară asupra fiecărui mijloc fix sau obiect de inventar deținut. Metoda de inventariere utilizată trebuie să fie cât mai eficientă. Aplicația sprijină digitalizarea pentru următoarele instituții: Primării, Prefecturi, Consilii județene, Instituții de sănătate, Direcții deconcentrate, Unități de învățământ, Institute de cercetare, etc.
Activele care necesită inventariere
Obiecte de inventar – sunt bunuri a căror durată de funcționare este mai mică de un an.
Mijloace fixe – procesul de inventariere mijloace fixe se referă la inventarierea unor bunuri care generează anumite beneficii iar durata de utilizare a acestora depășește un an.
Optimall SMIS este format din Aplicația Back Office - care se interfațează cu ERP-ul companiei tale, și permite extragerea datelor din sistemul de gestiune, date precum: nomenclator articole, codurile mijloacelor fixe și a obiectelor de inventar, gestiunile și structura acestora, etc. și Aplicația Mobilă - cu ajutorul căreia vom scana toate mijloacele și obiectele de inventar din companie. Aceasta va fi instalată pe un smartphone cu sistem de operare Android sau pe un cititor de coduri de bare.
Beneficiile soluției Optimall SMIS by AROBS