Digital Romania oferă soluții software pentru pasionații de digitalizare.

Optimall SFA by AROBS

Automatizarea forței de vânzări
Optimall SFA by AROBS

AUTOMATIZAREA FORȚEI DE VÂNZĂRI CU OPTIMALL SFA SOFTWARE

Automatizarea forței de vânzări (Optimall SFA software) este o aplicație care automatizează vânzarea și distribuția în regim pre-sales și van-sales.  Această aplicație se adresează companiilor de distribuție sau producătoare, cu rețea proprie de agenți de vânzări, care efectuează rute zilnice la clienți pentru preluarea comenzilor. Optimall SFA software este ideală pentru firmele mici, medii, mari sau foarte mari.

Acces în timp real la informații

Optimall SFA software îți oferă acces în timp real la informații specializate pentru fiecare proces implicat în vânzarea de produse și servicii, precum și o serie completă de funcționalități și instrumente destinate forței de vânzări din teren, dar și supervizorilor, directorilor de vânzări sau managerilor generali. Un SFA software este compus dintr-o aplicația mobilă, care se instalează pe smartphone-urile agenților de vânzări, aplicație BackOffice și interfațarea cu sistemul de gestiune (ERP). Soluția Optimall SFA software by AROBS se interfațează cu peste 77 de sisteme de gestiune ceea, ce face posibilă sincronizarea tuturor datelor.

Aplicația Back Office se interfațează cu ERP-ul companiei tale, și permite extragerea datelor din sistemul de gestiune, date precum: nomenclator articole, stoc articole, nomenclator clienți, sold clienți, etc. Aplicația Mobilă va fi instalată pe dispozitivul (telefon/tabletă) cu sistem de operare Android, a agenților de vânzări care vor efectua vizitele la clienți.

Varianta Pre-Sales permite preluarea tuturor comenzilor, încasărilor și retururilor de marfă direct la clienți, livrarea efectuându-se ulterior.

Varianta Van-Sales permite facturarea direct la client, în momentul vizitei, concomitent cu livrarea mărfii. Pachetul include în plus față de varianta Pre-Sales și modulul de tipărire facturi și chitanțe la imprimantă.

Beneficiile soluției Optimall SFA by AROBS

  • Îți centralizează toate informațiile privind stocurile, clienții, produsele și prețurile în timp real
  • Agenții tăi de vânzări vor prelua comenzile de la clienți în timp real, aceste comenzi regăsindu-se automat în sistemul de gestiune ERP
  • Reduci timpul de pregătire a comenzilor deoarece agenții de vânzări nu mai sunt nevoiți să folosească foaia și pixul pentru a scrie comenzi, ci vor folosi aplicația mobilă specifică unui SFA software
  • Planifici rutele agenților de vânzări
  • Optimizezi stocurile pe baza istoricului comenzilor
  • Deții controlul asupra agenților tăi de vânzări deoarece știi mereu la ce client se află și ce comenzi au emis
  • Îți duci business-ul la nivelul următor, cel superior, prin automatizarea tuturor proceselor pe care agenții de vânzări le efectuează

Urmărește-ne

Digital Romania - Solutii software pentru pasionatii de digitalizare