Astăzi este: 02.10.2023
Automatizarea forței de vânzări
AUTOMATIZAREA FORȚEI DE VÂNZĂRI CU OPTIMALL SFA SOFTWARE
Automatizarea forței de vânzări (Optimall SFA software) este o aplicație care automatizează vânzarea și distribuția în regim pre-sales și van-sales. Această aplicație se adresează companiilor de distribuție sau producătoare, cu rețea proprie de agenți de vânzări, care efectuează rute zilnice la clienți pentru preluarea comenzilor. Optimall SFA software este ideală pentru firmele mici, medii, mari sau foarte mari.
Acces în timp real la informații
Optimall SFA software îți oferă acces în timp real la informații specializate pentru fiecare proces implicat în vânzarea de produse și servicii, precum și o serie completă de funcționalități și instrumente destinate forței de vânzări din teren, dar și supervizorilor, directorilor de vânzări sau managerilor generali. Un SFA software este compus dintr-o aplicația mobilă, care se instalează pe smartphone-urile agenților de vânzări, aplicație BackOffice și interfațarea cu sistemul de gestiune (ERP). Soluția Optimall SFA software by AROBS se interfațează cu peste 77 de sisteme de gestiune ceea, ce face posibilă sincronizarea tuturor datelor.
Aplicația Back Office se interfațează cu ERP-ul companiei tale, și permite extragerea datelor din sistemul de gestiune, date precum: nomenclator articole, stoc articole, nomenclator clienți, sold clienți, etc. Aplicația Mobilă va fi instalată pe dispozitivul (telefon/tabletă) cu sistem de operare Android, a agenților de vânzări care vor efectua vizitele la clienți.
Varianta Pre-Sales permite preluarea tuturor comenzilor, încasărilor și retururilor de marfă direct la clienți, livrarea efectuându-se ulterior.
Varianta Van-Sales permite facturarea direct la client, în momentul vizitei, concomitent cu livrarea mărfii. Pachetul include în plus față de varianta Pre-Sales și modulul de tipărire facturi și chitanțe la imprimantă.
Beneficiile soluției Optimall SFA by AROBS