- Astăzi este: 17.09.2024
Digitalizarea incepe cu noi
JobRouter adaptează fiecare cerință în funcție de specificul companiei. În cadrul procesului de logistică, implementăm întreg fluxul intern al companiei, de la verificarea stocurilor, comenzi, necesar aprovizionare, targete, previziuni vânzări, inventar depozit, urmărirea mijloacelor de transport și produsele în tranzit. Serviciile digitale de bază, disponibile publicului larg împreună cu o infrastructură tehnologică stabilă sunt absolut necesare pentru participarea într-un proces de supply chain management digital. Întreg lanțul logistic este coordonat de oameni, activități, documente, informații și resurse aflate într-o singură platformă.
• automatizarea procesului de lucru
• conectarea tuturor participanților din cadrul procesului de logistică
• reducerea timpilor de procesare și a erorilor umane
• reducerea costurilor de transport
• gestionarea eficientă a transportului
• notificarea echipelor implicate pentru a fi la curent cu noile sarcini de lucru
• utilizarea inteligentă a flotei
• accesarea rapoartelor personalizate, în timp real