Astăzi este: 02.10.2023
Low-Code Digital Process Automation
JobRouter Group compania care dezvoltă platforma de digitizare a proceselor cu același nume și-a început activitatea în 1994 în Mannheim, Germania. La început compania s-a specializat pe proiecte comune cu SAP, ei fiind parteneri SAP o perioadă bună de timp înainte să-și dezvolte propria soluție.
În timp JobRouter s-a extins în tările din regiunea Germaniei, apoi Europa si SUA, având astăzi peste 800 de clienți (companii private, sector public, universități) la nivel internațional deserviți prin 5 sedii JobRouter (Mannheim, Londra, Varșovia, Casablanca, Istanbul) și 150 de parteneri autorizați.
JobRouter este prezent în România din 2014.
Platforma vine în întampinarea nevoilor companiilor de a-și digitiza procesele interne, în special acele procese care nu sunt acoperite de aplicațiile clasice deja implementate de companii cum ar fi: ERP-uri, CRM-uri, sau alt gen de aplicații. Principiul de bază al funcționării modului de lucru digital în JobRouter este acela de a executa anumite sarcini de lucru în platformă, într-un singur loc având acces la toate informațiile necesare, date, documente și cifre. JobRouter permite modelarea oricăror tipuri de procese și fluxuri interne de lucru, a unui număr nelimitat de procese, cu un număr de 300+ utilizatori folosind module deja existente în platformă.
Dacă vorbim despre digitizarea companiilor JobRouter (Enterprise Digitisation) ajută pe două arii principale:
Funcționalitățile platformei JobRouter se bazează pe trei piloni de bază ai unui sistem centralizat la nivelul companiei: Procese, Documente și Date. Sistemul poate fi implemetat atât On-Premise, SaaS și Cloud.
JobRouter acoperă nevoile companiilor medii și mari care au o structură de angajați mai complexă, lucrează cu procese si proceduri, politica de licențiere fiind în funcție de numărul de procese care se dorește a fi digitizate. Câteva exemple de procese automatizate în România prin JobRouter la peste 30 de clienți: