Digital Romania oferă soluții software pentru pasionații de digitalizare.

Hermes SFA

SFA complet pentru performanță în distribuție

Beneficii

Descriere

Hermes SFA. Soluția stabilă prin care maximizezi productivitatea și vânzările agenților din teren

Practic, un software SFA are rolul de a-i ajuta pe agenții de vânzări din teren să realizeze mai multe vizite și activități la clienți, într-un timp mai scurt. Datorită automatizării sarcinilor repetitive, echipele de vânzări devin mai eficiente și mai productive fiindcă vor putea prelua mai multe comenzi pe zi.

Beneficii:

  • Automatizezi activitatea de distribuție Pre-Sales/Van-Sales, elimini erorile, crești eficiența oamenilor și îmbunătățești coordonarea echipei din teren.
  • Îți echipezi agenții de vânzări cu informații esențiale pentru creșterea vânzărilor prin valorificarea promoțiilor.
  • Implementezi unitar politicile comerciale dorite, personalizat pe nevoile tale specifice.
  • Controlezi simplu și eficient neîncasatele atât la nivel de agent, cât și la nivelul fiecărui client în parte.
  • Agenții pot emite rapid și printa ușor pe imprimante mobile atât facturi (activități de Van-Sales), cât și chitanțe pentru încasările din teren.
  • Obții acces la un set bogat de rapoarte referitor la activitatea agenților, inclusiv un modul dedicat de Business Intelligence.
  • Beneficiezi de o echipă experimentată de dezvoltare, implementare și suport în contextual integrării cu cele mai importante sisteme ERP de pe piață.

Modulele HERMES SFA includ:

Un soft de vânzare pentru agenții de teren este modular, astfel încât orice companie să și-l poată configura în funcție de ce are nevoie. Ca și module amintim:

Administrare – BackOffice – pentru definirea de targete, configurarea listelor speciale de prețuri și discounturi, activități, obiective, rute, vizite la clienți pe care echipa de vânzări/merchandising de teren trebuie să le îndeplinească și transmiterea de informații către agenți

Pre-Sales – pentru automatizarea distribuției și activității de vânzare în regim de preluare comenzi direct de la sediul clientului și generarea chitanțelor pe loc. Livrarea comenzii către client se realizează ulterior;

Van-Sales – întocmirea comenzii, facturarea, încasarea banilor și livrarea comenzii se realizează direct, pe loc, cu ajutorul stocurilor de produse din mașina/duba agentului de vânzări.

Tele-Sales – pentru companiile care vând prin telefon și vor o platformă unică de vânzare

Target – pentru stabilirea obiectivelor agenților de teren. Are rolul de a-i motiva pe agenți să devină mai productivi și de a le monitoriza activitatea.

Politici comerciale & promoții mixte – pentru ca agenții să aibă la îndemână tot ceea ce au nevoie pentru implementarea corectă a promoțiilor, activarea bonusurilor promoționale acordate clientilor etc.

Foto & Prezentări Multimedia – pentru ca agenții de merchandising din teren să poată fotografia rafturile, poziția display-urilor promoționale, pentru a prezenta clienților imagini, video-uri sau cataloage de produse.

Chestionare – pentru a culege informații despre competiție cum ar fi prețuri și promoții sau alte date de Trade-Marketing & Merchandising din piață despre produsele proprii și ale competiție

GPS – pentru urmărirea activității agenților de teren și generarea rapoartelor de activitate pentru fiecare agent în parte, dar și pentru livrarea coordonatelor vizitelor pe care aceștia trebuie să le desfășoare în fiecare zi

Supervizor – util pentru monitorizarea și îmbunătățirea abilităților agenților de teren. Supervizorii de merchanding verifică aleatoriu activitatea agenților și compară rapoartele acestora cu propriile rapoarte.

Planificare & raportare – pentru planificarea, coordonarea și controlul activităților din teren

Dashboard & Analytics – pentru analiza de rapoarte grafice care conțin informații din piață sau despre comenzi, vânzări, activitatea agenților și așa mai departe. Rapoartele sunt create pe baza unui set numeros de indicatori de performanță (KPIs).

Credit Controller – limitează gradul de îndatorare al clientului și îi blochează pe clienții răi-platnici de la a mai realiza noi comenzi până când nu își achită datoriile către furnizor/distribuitor.

Mai multe soluții Digitale