- Astăzi este: 10.11.2024
SFA complet pentru performanță în distribuție
Hermes SFA. Soluția stabilă prin care maximizezi productivitatea și vânzările agenților din teren
Practic, un software SFA are rolul de a-i ajuta pe agenții de vânzări din teren să realizeze mai multe vizite și activități la clienți, într-un timp mai scurt. Datorită automatizării sarcinilor repetitive, echipele de vânzări devin mai eficiente și mai productive fiindcă vor putea prelua mai multe comenzi pe zi.
Beneficii:
Modulele HERMES SFA includ:
Un soft de vânzare pentru agenții de teren este modular, astfel încât orice companie să și-l poată configura în funcție de ce are nevoie. Ca și module amintim:
Administrare – BackOffice – pentru definirea de targete, configurarea listelor speciale de prețuri și discounturi, activități, obiective, rute, vizite la clienți pe care echipa de vânzări/merchandising de teren trebuie să le îndeplinească și transmiterea de informații către agenți
Pre-Sales – pentru automatizarea distribuției și activității de vânzare în regim de preluare comenzi direct de la sediul clientului și generarea chitanțelor pe loc. Livrarea comenzii către client se realizează ulterior;
Van-Sales – întocmirea comenzii, facturarea, încasarea banilor și livrarea comenzii se realizează direct, pe loc, cu ajutorul stocurilor de produse din mașina/duba agentului de vânzări.
Tele-Sales – pentru companiile care vând prin telefon și vor o platformă unică de vânzare
Target – pentru stabilirea obiectivelor agenților de teren. Are rolul de a-i motiva pe agenți să devină mai productivi și de a le monitoriza activitatea.
Politici comerciale & promoții mixte – pentru ca agenții să aibă la îndemână tot ceea ce au nevoie pentru implementarea corectă a promoțiilor, activarea bonusurilor promoționale acordate clientilor etc.
Foto & Prezentări Multimedia – pentru ca agenții de merchandising din teren să poată fotografia rafturile, poziția display-urilor promoționale, pentru a prezenta clienților imagini, video-uri sau cataloage de produse.
Chestionare – pentru a culege informații despre competiție cum ar fi prețuri și promoții sau alte date de Trade-Marketing & Merchandising din piață despre produsele proprii și ale competiție
GPS – pentru urmărirea activității agenților de teren și generarea rapoartelor de activitate pentru fiecare agent în parte, dar și pentru livrarea coordonatelor vizitelor pe care aceștia trebuie să le desfășoare în fiecare zi
Supervizor – util pentru monitorizarea și îmbunătățirea abilităților agenților de teren. Supervizorii de merchanding verifică aleatoriu activitatea agenților și compară rapoartele acestora cu propriile rapoarte.
Planificare & raportare – pentru planificarea, coordonarea și controlul activităților din teren
Dashboard & Analytics – pentru analiza de rapoarte grafice care conțin informații din piață sau despre comenzi, vânzări, activitatea agenților și așa mai departe. Rapoartele sunt create pe baza unui set numeros de indicatori de performanță (KPIs).
Credit Controller – limitează gradul de îndatorare al clientului și îi blochează pe clienții răi-platnici de la a mai realiza noi comenzi până când nu își achită datoriile către furnizor/distribuitor.