Digital Romania oferă soluții software pentru pasionații de digitalizare.

HERMES OREX

Digital Shelf Analytics

Beneficii

Descriere

HERMES OREX vine în sprijinul companiilor care doresc să-și monitorizeze prezența produselor proprii pe canalul de vânzări online (e-commerce). Cu ajutorul acestei platforme managementul conținutului pentru pagina ideală de promovare a produselor, monitorizarea stocurilor din magazinele online, indicatori precum share of shelf sau share of search și multe alte lucruri pot fi gestionate și măsurate foarte ușor.

Până în prezent, această platformă a fost integrată și poate colecta date cu privire la prezența și „execuția corectă” a activităților de promovare online cu peste 20 dintre cele mai cunoscute platforme de vânzări din România, inclusiv eMag, Altex, Flanco, evoMag, Freshful, Sezamo, Bringo, Cora, Mega-Image, Dr.Max, HelpNet, Sephora, Farmacia Tei, și multe altele. Sistemul este flexibil și permite integrarea rapidă a unor noi platforme sau magazine online, precum și dezvoltarea unor noi tipuri de alerte pentru a ajuta producătorii sau importatorii să monitorizeze în mod automat implementarea pas-cu-pas a strategiilor de marketing pentru dezvoltarea canalului online.

HERMES OREX DSA îi ajută pe producătorii din orice industrie să își monitorizeze prezența și performanța produselor/brandurilor proprii vândute online de cei mai importanți retaileri din țară.

Dintr-un singur loc poți analiza și lua decizii referitoare la toate lucrurile importante care te ajută să îți îmbunătățești vizibilitatea online pe site-urile retailerilor pentru a-ți crește vânzările și cota de piață.

Poți monitoriza prețurile, stocurile și promoțiile atât pentru produsele proprii, cât și pentru cele ale competiției. Sau poți evalua și clasifica recenziile de pe site-urile retailerilor sau te poți uita la KPI importanți precum share of shelf sau share of search, alături de multe alte aspecte ce țin de comerțul online.

Pe scurt, OREx oferă posibilitatea de a capitaliza și monitoriza implementarea eficientă a activităților esențiale de marketing on-line („execuția” SEO, cuvinte cheie, descrieri corecte, imagini de calitate, tag-uri corecte, prețuri competitive, out-of-stock, rating & reviews, share of search, share of category) tot ce poate stimula creșterea vânzărilor online, cu impact rapid și pe termen lung, în fiecare dintre magazinele online vizate.

Mai multe soluții Digitale