Digital Romania oferă soluții software pentru pasionații de digitalizare.

HERMES CRM

Accesibil de oriunde, oricând, de pe orice dispozitiv.

Beneficii

Descriere

Gestionează cu eficiență relațiile de afaceri și informațiile asociate cu ajutorul platformei HERMES CRM. Un sistem CRM este esențial pentru colectarea datelor despre potențialii și actualii clienți, facilitând generarea de noi oportunități de vânzare și dezvoltare pentru companie. Pe lângă aceasta, CRM-ul oferă suport în activități de marketing, vânzări, gestionare a clienților și analize de vânzări sau previziuni.

HERMES CRM este utilizat pentru a centraliza date esențiale pentru activitatea echipei de vânzări, precum: contacte, oportunități, lead-uri, clienți, furnizori, oferte, comenzi și multe altele.

Însă poate cel mai important aspect este că ai într-un singur loc toate datele care te pot ajuta să îmbunătățești relația cu clienții tăi. Găsești rapid orice informație despre aceștia, iar noii angajați se pot familiariza ușor cu clienții alocați, prin consultarea istoricului lor.

HERMES CRM te ajută să implementezi un proces de vânzare corect, în care fiecare om știe ce trebuie să facă în fiecare etapă a vânzării. Poți planifica activitatea pe termen lung în calendarul din CRM. Ulterior, când începi ziua sau săptămâna de lucru vei primi automat reminderele cu activitățile planificate.

Prin implementarea unor proceduri de lucru simple și clare îți îmbunătățești organizarea și controlul, iar în scurt timp și valoarea vânzărilor. În plus, oricând dorești, afli ușor ce s-a modificat în statusul lead-urilor/prospecților/clienților de care ești interesat.

Sistemul CRM este accesibil acolo unde ai nevoie de el, atunci când ai nevoie, pe orice dispozitiv cu browser web. Integrat nativ cu sistemul ERP Transart, HERMES CRM își sincronizează automat datele cu acesta.

Iată principalele beneficii:

  • Contribuie la menținerea și consolidarea relației cu clienții existenți
  • Centralizează toate informațiile despre clienți într-un singur loc, prevenind pierderea acestora.
  • Asigură accesul la istoricul interacțiunilor cu fiecare client și la alte informații valoroase despre aceștia.
  • Ajută la segmentarea clienților și identificarea celor mai importanți dintre aceștia.
  • Sprijină creșterea ratei de conversie a lead-urilor.
  • Permite setarea de notificări și reminder-e pentru diferite activități.
  • Facilitează implementarea unui proces complet și corect de vânzare și gestionarea tuturor activităților asociate.
  • Contribuie la identificarea de noi oportunități de dezvoltare a portofoliului de clienți.

Mai multe soluții Digitale