Digital Romania oferă soluții software pentru pasionații de digitalizare.

HERMES B2B

Platformă B2B de Vânzări Online

Beneficii

Descriere

Maximizezi vânzările și atragi mai mulți clienți cu HERMES B2B

Platforma B2B reprezintă o extensie a echipei tale de teren, facilitând câștigarea de noi clienți și extinderea în teritorii noi de vânzare din alte localități sau județe. Cu ajutorul unei platformei HERMES B2B reduci la minim ciclul de vânzare-livrare-facturare-încasare fiindcă scade timpul de onorare a comenzilor și crește acuratețea acestora.

Clientul are toate informațiile de care are nevoie direct în platforma B2B, atât despre produse, stocuri, prețuri, starea comenzilor, a soldurilor, a facturilor cât și despre fișa lui de client. Politicile comerciale stabilite cu clienții sunt preluate automat de portalul B2B astfel că orice comandă nouă ia în considerare termenele de plată, de livrare și discount-urile stabilite de comun acord cu clienții prin contract.

Beneficii cheie:

  1. Vânzări neîntrerupte și extindere fără a adăuga personal suplimentar
    • HERMES B2B oferă un canal de vânzare permanent disponibil pentru clienții tăi, eliminând necesitatea de a angaja noi agenți de vânzări, indiferent de tipul de distribuție.
  2. Menținerea relevanței pe termen lung în piață
    • Platforma HERMES B2B e-Commerce răspunde nevoilor generațiilor mai tinere, care doresc control complet asupra procesului de comandă, permitându-le să plaseze comenzi rapid și simplu, fără intermediari.
    • În cazul în care reprezentantul de vânzări al distribuitorului nu poate ajunge la client, acesta poate plasa comanda singur direct pe platformă.
  3. Fidelizarea clienților prin oferte personalizate
    • Condițiile comerciale negociate cu fiecare client sunt aplicate automat de platformă, inclusiv discount-urile și promoțiile personalizate, stimulând creșterea valorii coșului de cumpărături prin tehnici de Cross-Selling și Up-Selling.
  4. Flexibilitate maximă pentru clienți
    • Platforma permite clienților să lucreze simultan pe mai multe comenzi, să plaseze comenzi 24/7, să comande pentru mai multe locații sau puncte de lucru și să exporte comanda dacă este necesar.
  5. Gestionarea comenzilor B2B simplificată
    • Limitările de credit sunt create la nivel de client sau de comandă, protejând cash-flow-ul împotriva clienților rău-platnici.

Această platformă îți oferă flexibilitatea de care ai nevoie pentru a răspunde cerințelor tale și ale clienților tăi. Indiferent dacă ai o afacere în creștere sau vrei să îți optimizezi operațiunile actuale, HERMES B2B poate fi soluția potrivită pentru tine dacă te regăsești în următoarele situații:

  1. Ai prea mulți clienți și prea puțini agenți de vânzări pe teren, ceea ce îți afectează capacitatea de a-i vizita pe toți și poate duce la pierderea vânzărilor.
  2. Ai clienți localizați în zone îndepărtate sau mai mici, iar costurile deplasării sunt prea mari pentru a vizita acești clienți în mod regulat.
  3. Dorești să extinzi programul de vânzări în afara orelor obișnuite de lucru, oferind clienților posibilitatea de a face cumpărături non-stop.
  4. Îți propui să acoperi o zonă mai largă de distribuție și să atragi noi clienți din diverse localități și județe.
  5. Ca producător sau importator, dorești să colaborezi mai eficient cu resellerii tăi.
  6. Vrei să oferi clienților opțiuni flexibile de plasare a comenzilor, inclusiv posibilitatea de a le ridica personal sau de a comanda online.
  7. Nu ai o soluție eficientă pentru preluarea comenzilor din teren și te confrunți cu erori și întârzieri în procesul de comandă.

Indiferent de contextul afacerii tale, HERMES B2B poate să aducă beneficii semnificative, contribuind la creșterea vânzărilor, eficientizarea proceselor și menținerea relevanței într-o piață competitivă.

Mai multe soluții Digitale