Astăzi este: 09.03.2021
Geomant este o companie internațională fondată în Ungaria acum aproape 20 de ani cu filiale în: Ungaria, Marea Britanie, România, Polonia, Austria, Cehia, SUA, Australia. Compania a implementat peste 2.300 de Proiecte de soluții pentru comunicație în 20 de țări folosind tehnologii de la lideri tehnologici cum ar fi: Microsoft, Avaya, Nuance.
Buzzeasy Multichannel Agent Desktop de la Geomant este o soluție specializată pentru comunicații care oferă o singură interfață bazată pe web pentru ca operatorul (agentul) să poată gestiona toate interacțiunile vocale și digitale cu clienții indiferent de canalul de comunicare: telefon, e-mail, chat, social media și WhatsApp.
Buzzeasy Multichannel Agent Desktop este o soluție extrem de complementară și rentabilă care poate transforma un Departament de relații clienți (Call Center) bazat pe voce într-un Departament de relații clienți multicanal. Buzzeasy oferă o interfață de utlizator modernă care combină controlul vocal cu gestionarea completă a canalelor digitale, inclusiv e-mail, chat, SMS, social media, Skype și WhatsApp. Operatorii de voce devin operatori multicanal, amestecând apelurile vocale cu canalele digitale existente și emergente.
Beneficiile utilizării sistemului
Soluțiile necesare pentru funcționarea sistemului: