Trei moduri prin care atragi clienți

După ce am discutat despre pilonii transformării digitale, acum ne mutăm atenția de la tehnologie la comportamentele care conduc spre transformarea digitală.

În opinia mea transformarea completă este posibilă numai dacă se construiește un tip adecvat de organizație, o organizație care crede cu adevărat în digitalizare. Pentru a construi aceste organizații, fiecare organizație trebuie să înțeleagă pe deplin sensul fiecărui pilon. Nu există un pilon care este mai important decât următorul. La fel ca într-o clădire, ai nevoie de toți stâlpii pentru a fi la înălțime. Așadar, este important, să obținem mai întâi o înțelegere mai profundă a modului în care experiențele conduc transformarea digitală.

 

Cum conduc experiențele transformarea digitală?

Experiența clienților sau CX este cea mai critică experiență pe care o afacere ar trebui să se străduiască să o îmbunătățească. Este una dintre principalele forțe care conduc transformarea spre finalizare. De ce? Cred că este simplu. Noi, ca persoane, am îmbrăcat tehnologia și IoT-ul în viața noastră de zi cu zi. Ne așteptăm ca companiile să facă la fel.

Clienții dețin controlul. O interacțiune proastă cu serviciul pentru clienți, o platformă învechită sau chiar ceva la fel de simplu ca viteza site-ului web, îi poate determina să găsească produsul pe care îl doresc în altă parte. Gândiți-vă la ultima dată când ați cumpărat ceva și ați fost frustrat. Ați rămas în acel magazin sau ați găsit produsul în altă parte? Aceasta este o parte din motivul pentru care, companii ca Amazon se bucură de succes. Experiența lor de client este mult peste cea a competitorilor.Concurența este la un nivel constant, ceea ce face și mai critic să oferiți o experiență de reținut. În loc să creeze un produs nou sau să adauge noi tehnologii, întreprinderile ar trebui să se concentreze pe a-și forma experiența pentru clienți cel mai bine de pe piață.

Clienții își doresc ceva mai profund, când vine vorba de valoarea produselor. Ei își doresc conexiunea cu întreprinderile, înainte de a face chiar și o achiziție. Datorită acestor dinamici, întreprinderile trebuie să înțeleagă fiecare parte a călătoriei clientului și așteptările clientului înainte de a adăuga mai multă tehnologie la repertoriul lor. Odată ce o afacere va descoperi așteptările clientului, va putea apoi să adopte o tehnologie care să conducă la schimbări. Nu puteți ști unde să mergeți dacă nu aveți o hartă. Înțelegerea experiențelor va conduce la transformarea digitală în organizația dumneavoastră.

 

Provocările care implică experiența clienților

Pentru a vedea pe deplin cum experiențele conduc transformarea digitală, organizația dumneavoastră trebuie să depășească câteva provocări. Fiecare transformare digitală se va confrunta cu o mulțime de patch-uri dure, unele specifice fiecărei organizații, dar acestea sunt puținele provocări pe care le-am văzut la organizațiile care se confruntă cu timpul din nou și din nou.

Lipsa strategiei. Conform Accenture, deseori există confuzii cu privire la cine trebuie să creeze strategia de experiență a clientului și ce anume intră exact în ea. Ideea dreptului de proprietate este respinsă între CIO și CEO, și se încurcă și în diferite departamente. Vânzările dețin strategia CX sau fac marketing? Lipsa de strategie pentru inițiativele dvs. de experiență a clienților vă va afecta în final transformarea. Această defalcare internă trebuie rezolvată mai întâi. Asigurați-vă că toată lumea se află pe aceeași pagină. Definiți rolurile. Precizați-vă. Lăsați angajații să pună întrebări. Strategia va urma. Experiențele determină transformarea digitală în organizații care înțeleg cine are proprietatea.

Îmbrățișarea schimbării. Adesea, întreprinderile nu au metodele potrivite pentru a îmbrățișa în mod eficient schimbările pe care le va aduce o nouă strategie digitală. Uneori este vorba despre organizarea afacerii, alteori despre tehnologia pe care o folosesc și alteori desore procesele interne, care trebuie modificate. Înainte de a putea executa corect o nouă strategie, trebuie să vă pregătiți organizația pentru schimbări. Schimbați-vă procesele, gândiți-vă structura organizațională din nou și creați un nou buget pentru cerințele dumneavoastră tehnologice. Pregătirea este esențială pentru a depăși această provocare.

Măsurarea succesului. Ce se întâmplă dacă implementați strategia perfectă, dar nu aveți valori adecvate pentru a măsura succesul? Din păcate, nu veți ști dacă aceasta a fost strategia perfectă sau cea mai rea. Deși implementarea unei noi strategii digitale este esențială, nu merită implementate fără măsurători și valori digitale. Nu implementați noua tehnologie fără să analizați mai întâi analitica dumneavoastră.

Acestea, desigur, sunt doar câteva provocări de depășit. Probabil vor fi mai multe în organizația dumneavoastră. Cheia pentru depășirea acestor blocaje, este comunicarea. Nu vă pot spune de câte ori am văzut că transformările nu sunt duse la bun sfârșit, din cauza membrilor din echipa unei companii, care nu au vorbit între ei. Dacă doriți să vedeți cum conduc experiențele transformarea digitală în organizația dumneavoastră, asigurați-vă că liniile de comunicare sunt deschise.

 

Poate afacerea Dumneavoastră să reușească?

Da, poate. Va fi nevoie de o planificare atentă și de un schimb de gândire în cadrul afacerii . Cum vă puteți asigura că afacerea va rămâne stabilă, competitivă și concentrată pe experiența clientului? Liderii și stakeholderii vor trebui să-și alăture forțele și să lucreze împreună. Nu puteți crea o strategie digitală fermă, separat. Pur și simplu nu va funcționa în acest fel.

Obiectivele clare ar trebui stabilite și comunicate în întreaga organizație. Noua strategie digitală va aduce multe schimbări în cultura organizațională deja obișnuită și în diferitele procese ale echipei. Asigurați-vă că toate deciziile luate se aliniază cu obiectivele. 

Trebuie să fiți capabili să acceptați și să învățați din greșeli. Ca o afacere care dorește să se concentreze pe experiențe, va trebui să acceptați imperfecțiunea inovației.

Experiențele conduc transformarea digitală într-un mod aparte. Împing întreprinderile spre inovare, să creeze și să măsoare strategii digitale care să schimbe viitorul afacerii în ansamblu. Nu vrei să fiți lăsați în urmă.

 

Sursa articolului: https://futurumresearch.com/experiences-drive-digital-transformation/

0 Commentarii

Lasă un comentariu

Urmărește-ne