- Astăzi este: 10.11.2024
De ceva vreme, totalitatea companiilor autohtone, sunt înscrise, ,,silit sau de bună voie” la cursa pentru digitalizare fiscală complexă. Aceasta este ,,construită” pe 5 stâlpi de bază cu impact uriaș pentru prezentul și viitorul organizațiilor. Fie că vorbim despre RO e-factura, RO e-transport, RO e-tva, RO e-case de marcat sau RO e-sigiliu, independent și totuși complementar, discutăm despre principalele 5 opriri până la linia de final a maratonului modernizării afacerii prin digitalizare. Pentru marea majoritate a antreprenorilor, finalizarea cu succes a cursei poate reprezenta un factor de stres semnificativ cu rol de perturbare a bunăstării activității economice a companiei. Cele 5 opriri de pe traseu se pot solda cu apariția sentimentului incapacității pentru atingerea liniei de finish a maratonului. Sentimentul copleșitor de neputință izvorăște din amplitudinea fiecărui proces la care trebuie să te raliezi conform prevederile legale. Ambiguitatea și plurivalența impunerilor legislative te pun în reală dificultate. De aceea, aspecte precum informarea constantă, parteneriate eficiente și consolidare financiară sunt 3 parametri care contribuie la ,,hidratarea” corespunzătoare pe toată durata maratonului. Pentru ca linia de final să nu ți se mai pară greu de atins dozajul PIC-ului (parteneriate, informare și consolidare) trebuie să fie potrivit. Ce reprezinta sistemul RO e-transport? Cine este obligat la declararea datelor în cadrul sistemului? Care este scopul lansării platformei? Care sunt condițiile declarării datelor? Acestea, precum și ale aspecte vor fi prezentate în cele ce urmează, pentru ca pornirea de la popasul RO e-transport să fie plină de vitalitate în așa fel încât continuarea cursei să nu mai reprezinte o corvoadă.
Pe scurt!
Le regăsiți detaliate în articolul Sursă https://www.scribsoftware.ro/minighid-cu-privire-la-ro-e-transport/
0 Commentarii