Astăzi este: 09.03.2021
Start-up-urile de tehnologie de pe piaţa locală ar trebui să oprească angajările, să taie bugetele de marketing de la platformele scumpe către soluţii mai ieftine precum e-mail-ul şi să fie gata să muncească mai mult ca niciodată, consideră reprezentanţii fondului de investiţii Early Game Ventures.
Mai multe dintre cele zece recomandări formulate de Călugăreanu se referă la costurile companiilor, respectiv la reducerea sau stoparea unora dintre ele.
„Recomandăm o stopare a angajării de oameni noi. În principiu nu e momentul potrivit să produci un element total nou, ceva ce nu a mai făcut compania până acum şi atunci credem că putem să păstrăm echipa pe care o avem şi dacă cumva apar sarcini noi ele ar trebui împărţite înăuntrul echipei. O altă sugestie pe care oamenii au respectat-o în principiu este cea legată de costurile de marketing. E foarte probabil ca în zilele acestea ţintirea audienţei să nu fie cea mai bună soluţie de marketing pe care o ai. Şi atunci recomandăm să încercăm să folosim toate tehnologiile, toate tehnicile de marketing mai puţin costisitoare, vezi newsletterele, vezi «apelurile reci» sau, cel mai important, încercarea de a folosi reţeaua fiecăruia dintre investitori, fiecăruia dintre partenerii pe care îi ai“, a spus Dan Călugăreanu.
Reprezentantul Early Game Ventures a adăugat că industria de tehnologie este până în prezent puţin afectată de criza coronavirusului.
„În general pare că economia ar fi într-o pauză dar aş spune că în zona de tehnologie pauza nu există cu adevărat. Cred că este una dintre cele mai puţin afectate zone. Ce facem noi în timpul ăsta - stăm foarte aproape de cei în care am investit, încercăm cu toate puterile să ajutăm şi mai important să păstrăm atitudinea pozitivă şi încercăm să vedem de asemenea oportunităţile care pot apărea.“
„Decalogul“ adică recomandările lui Dan Călugăreanu pentru start-up-urile de tech:
Articol preluat de pe www.zf.ro.
0 Commentarii